Busques la web de nunArt Gràcia?

Estàs visitant el web de nunArt Guinardó. Si el que t’interessa és anar al web de nunArt Gràcia, pots fer-ho seguint el següent enllaç:

Anar a nunArt Gràcia
Intensius

Intensiu amb Janet Novás // 4H nº12

Horari

17 d'abril, dissabte, 12.30 -16.30 h

Nivell

professional/avançat

Aportació

40,00 €

Descripció de l’activitat

Fer i moure

En aquest taller compartiré algunes de les eines de treball que utilitzo en els meus processos creatius. El cos es proposa com l'instrument principal per explorar-en totes les seves potencialitats. Parlaré de diversos cossos (cos ossi, muscular, energètic i sensible). Ens endinsarem en les diferents capes a través d'exercicis d'improvisació, explorant, dialogant i jugant amb totes les possibilitats que el cos ens ofereix. Fent i movent sense jutjar. Aquest moure i fer ens aportarà un coneixement més profund, i al seu torn ens donarà la confiança i llibertat per transcendir i submergir-nos en un altre estat de consciència, despertant així la nostra part més intuïtiva.

Penso i crec que l'important no és el que mous sinó des d'on ho mous ¿què és el que s'activa perquè aquest moviment neixi? ¿Quin és el motor que s'inicia aquest petit gest?

L'objectiu principal d'aquest taller és despertar en l'alumne la necessitat de descobrir, tafanejar, gaudir i arriscar sense por a l'error o a la idea de fracàs.

Imatge original: Juan Carlos Toledo

Impartit per

Janet Novás

O Porriño,1982) Bailarina y creadora gallega. Reside en Madrid desde el año 2001. Se formó en danza contemporánea entre Madrid,Bruselas y Berlín. En el año 2008 comienza a crear y a desarrollar sus propios proyectos. Su obra se construye desde la observación, la experiencia y el diálogo con su cuerpo como principal herramienta, apostando por un lenguaje propio, moldeando el contenido emocional y la sencillez estética que caracterizan sus trabajos. Sus creaciones se han presentado en prestigiosos festivales nacionales e internacionales como Rencontres Chorégraphiques, Festival de Marseille, Festival Nouvelles-Pole Sud, Cement Festival, FIDCU (Montevideo), MOV_S, TNT Dansa, Festival de Otoño a Primavera, Escenas do Cambio y el Festival Bad entre otros. A lo largo de su carrera recibe varios premios, entre los que podemos destacar el 2º premio de XXI Certamen Coreográfico de Madrid, una beca para el danceWEBeurope 2008 (Viena), el premio de Asistencia Artística al Festival B Mótion de Bassano del Grappa (donde surge el proyecto Vuelo 6408 en colaboración con Sharon Fridman , Natxo Montero y Pisando Ovos) y el Premio InJuve 2011 con su creación “Cara pintada”. Este mismo año es seleccionada para participar en el programa de talleres y residencias ChoreoRoam Europe organizado por The Place, Festival Opera Estate, Dansateliers, Danceweek Festival y el Certamen Coreográfico de Madrid. Como coreógrafa también ha dirigido la parte de movimiento de La Gala de los Premios Max 2014 y Los Premios Mestre Mateo (Galicia) .Como intérprete ha trabajado para las compañías Lisi Estarás (Les ballets C de la B), Daniel Abreu, Pablo Esbert, PlayDramaturgia, Matarile Teatro,Provisional Danza, Pisando Ovos, Arrieritos, Megaló Teatro, Ertza , José Reches y Pedro Berdayes.También ha colaborado en la tercera edición del proyecto Bailar ¿es lo que queréis? comisariado por Elena Córdoba, Ana Buitrago y Jaime Conde Salazar y en “El canto de los caballos” de Lipi Hernández. Actualmente colabora con diferentes artistas como Pablo Esbert, Mercedes Peón y las diseñadoras de moda Zap&Buj con las que creó su última obra “Imaginé cinco cuerpos y ninguno era el mío” una producción de Veranos de la Villa 2019. Janet Novás alterna su labor como bailarina y creadora con la de profesora, impartiendo clases y talleres en diferentes centros de España, Europa, Latinoamérica y Asia. 

www.janetnovas.com



Imatge orginial: Juan Carlos Toledo